• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Collector Betalkoll för Android finns nu att hämta.

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Collector Betalkoll för Android finns nu att hämta i Google play . Jag har nu installerat den och om jag vill kan jag betala räkningar där nu också.:):):):):)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Collector Betalkoll för Android finns nu att hämta i Google play . Jag har nu installerat den och om jag vill kan jag betala räkningar där nu också.:):):):):)


Betalkoll? håller den koll på vad man har på kontot eller någon sorts kreditvärdigheteskoll?
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Dom tar väl vanlig UC
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Så här skrver de om det:

Får jag någon kreditupplysning om jag använder tjänsten?

  • En kreditpröving görs innan vi beviljar dig att använda Collector betalkoll som betalmedel för dina räkningar.
  • När kreditupplysningen tas innebär det att Collector gör en förfrågan men den påverkar inte din framtida kreditvärdighet.
  • Du godkänns och kan nu betala dina räkningar med mobilen och få dem samlade på en faktura. Det tas ingen kreditupplysning för varje faktura du skickar till oss.
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Ok.

Är det någon som vet om avier eller nåt annat skickas hem med vanlig post när man har deras Betalkoll app?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Antar att du får den med posten som för Easycard, Easyliving och SEQR men så här svarar de själv:

Hur och när betalar jag samlingsfakturan från Collector?

I mitten av varje månad får du en samlingsfaktura på föregående månads räkningar som du skickat till oss. Samlingsfakturan förfaller sedan i slutet av varje månad. Skickar du alla dina räkningar till Collector är samlingsfakturan alltså den enda fakturan du betalar varje månad. Det gör du som vanligt i din internetbank. Om du då inte vill eller kan betala hela summan, kan du betala en del av den så du kan jämna ut månader med ovanligt stora utgifter
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Vill inte ha post hemskickat.

Kanske har e-faktura eller autogiro eller så?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp